Op maat gemaakt
Laagste prijs
Gratis kleurstalen
Geen bezorgkosten
3 jaar garantie

Veelgestelde vragen


Vragen en antwoorden







.

Ideal        Vragen en antwoorden


Manieren van betalen Silhou-Shades.nl


Al onze prijzen zijn inclusief BTW, uitgezonderd communautaire leveringen aan bedrijven in het buitenland.
Onderstaand vindt u een overzicht hoe je kunt betalen.  Zijn er nog vragen, dan vernemen we dat graag.

Vooruitbetaling volledige bedrag via:
IDEAL                        Via RABO Omnikassa        
Bankcontact'Mr Cash        Via RABO Omnikassa
Visa/Mastercard                Via RABO Omnikassa
Bankoverschrijving

25% aanbetalen        Via bankoverschrijving en het restant onder rembours a contant aan de bode bij aflevering (rembourskosten 24,50)



Is de online betaling voor mijn raamdecoratie veilig geregeld via de Rabobank?

Als product van de Rabobank biedt de Rabo OmniKassa u veiligheid en betrouwbaarheid. Privacy en veiligheid van u en uw klanten staan voorop. De Rabo OmniKassa is PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) compliant en betalingen kunnen alleen 3D secure plaatsvinden via MasterCard SecureCode, Maestro Secure Code en Verified by Visa. Voor meer informatie over PCI DSS kijkt u op de website: https://www.pcisecuritystandards.org/

De Rabobank controleert voor u of de geslaagde transactie correct wordt afgehandeld en houdt u op de hoogte van de status van de betalingen via één van de betaalmethoden (niet kassaservices) in uw Rabo OmniKassa. Uw betalingen worden verzameld in de veilige bancaire omgeving van Rabobank. Rabobank garandeert de overboeking binnen de aangegeven tijdlijn voor succesvolle betalingen via één van de betaalmethoden (niet kassaservices).

U ziet aansluitend aan een betaling meteen of deze geslaagd is.  Op uw afschrift komt ons identificatienummer te staan. Dit is geen bankrekeningnummer.  

Mijn betaling van raamdecoratie met Ideal of Creditcard is mislukt.
Dit kan aan meerdere oorzaken liggen:

- U heeft een Time out (te lang gewacht met betalen) .  U heeft maar een beperkt aantal minuten om de betaling te voltooien .  Daarna vervalt vanwege veiligheid redenen het scherm.
- Creditcards dienen 3D secure te zijn.  Niet alle creditcards zijn dit.  Vraag dit na bij uw bank.
- Er is onvoldoende saldo op kaart of rekening.
- Er is een technisch probleem.  Ook dit komt helaas wel eens voor.  

Wat doe ik als mijn betaling niet gelukt of afgebroken is?
- Dan kun je de bestelling annuleren en het opnieuw proberen.  Stuurt u ons even een bericht en wij annuleren de bestelling voor je.
 Desgewenst kun je het bedrag ook naar ons over maken.  Hiervoor hoef je geen contact met ons op te nemen. Maak  het bedrag dan over naar ons Rabobanknummer dat op de bevestiging staat en geef als referentie het bestelnummer bovenaan de orderbevestiging door.

Bestelling verkeerd geplaatst! Neem dan direct contact op.
Als je ontdekt dat de bestelling verkeerd geplaatst is, kunt je deze nog wijzigen totdat deze in productie wordt genomen. Heb je de bestelling ontvangen en blijkt dat je deze verkeerd geplaatst hebt, dan zullen wij altijd proberen een voor jou zo gunstig mogelijke oplossing aan te dragen. We zullen je niet zomaar in de kou laten staan maar altijd proberen te helpen. Hebben wij iets verkeerd gedaan, dan zullen wij dit natuurlijk altijd oplossen zonder dat er kosten voor je zijn. Ook dan zullen we ons best doen alles zo snel mogelijk op te lossen.

Levertijd
Wens je méér informatie over de levertijd? Normaal gesproken ligt deze tussen 10 en 15 werkdagen vanaf ontvangst betaling. In vakantieperiodes of drukke tijden kan dit uitlopen. Daar we serieus aan elk raamdecoratie product werken, is de levertijd niet exact vast te stellen omdat dit afhangt van de drukte op het bestel moment. We zullen altijd proberen elke bestelling zo snel mogelijk gereed te hebben. Mocht er een probleem ontstaan mbt de levertijd, dan nemen wij contact met je op.Als uw raamdecoratie klaar is, melden wij via email dat je shade(s) gereed liggen voor verzending.
Je kunt hierop dan reageren en aangeven op welke werkdag je wenst dat er geleverd kan worden.

Garantie
Garantie
Een goede garantie is erg belangrijk. Daarom zijn wij aangesloten bij CBW-Mitex. Wij bieden naast de wettelijke garantie u drie jaar garantie op het materiaal en raamdecoratie systeem. Wij zijn ervan overtuigd een hoogwaardige producten te leveren waarvan u jarenlang plezier zult hebben.
Wat is wettelijke garantie?
Een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat de koper er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan dien je dit in beginsel kosteloos te herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Als dat niet mogelijk is moet je de overeenkomst ontbinden.

Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt dan hoef je niet het gehele aankoopbedrag te vergoeden. Bij reparatie geldt dat je kosten mag berekenen als na een langere tijd van gebruik de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt. Deze wettelijke regels gelden altijd en staan los van een andere gegeven garantie, zoals fabrieksgarantie. Deze wettelijke garantie mag je ook niet beperken.

Als het product niet normaal gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet.
Mocht er na de garantieperiode toch iets defect raken, dan staan wij graag voor u klaar. We zullen altijd met uw belang voorop ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.

Wijzigen Bestelling
Na overleg met onze klantenservice kun je mits nog niet aan de productie is begonnen met de bestelling, deze nog gratis wijzigen.  Tegen meerprijs is dit ook tijdens of na productie mogelijk.  Wij geven dan vooraf de kosten aan.

Afhalen Bestelling
Na overleg met onze klantenservice kun je de verduisterende rolgordijnen ook zelf afhalen. Wij zorgen dan dat ze keurig verpakt voor u klaar staan zodat je snel met de montage aan de slag kunt.

Levering niet compleet
Wat moet ik doen als de levering niet compleet is? Neem altijd contact op met onze klantenservice.  Wij zullen alles in het werk stellen hetgeen niet compleet is zo snel mogelijk na te leveren. Dit geldt ook in het geval van transportschade.  Ook dan is vervanging urgent.  

Bestelling ruilen
Je bestelling is speciaal voor u op maat gemaakt en kan derhalve niet worden geruild.  Is er schade of zijn er gebreken dan zijn de retourkosten of verzendkosten voor reparatie voor onze rekening. Neem in dit geval altijd contact met ons op.  We lossen het graag op.

 Verpakking
 De verpakking van de silhou shades is erg belangrijk.  Dit omdat nadat je bestelling na productie is gecontroleerd en verpakt nog een lange weg te gaan heeft voordat deze bij je arriveert. Wij verpakken de shades eerst in noppenfolie met bufferzones.  
Daarna gaat deze in in een stevige kartonnen koker en wordt alles verzendklaar gemaakt. We doen er alles aan om transportschade te voorkomen.  Heb je transportschade?  Meldt het dan meteen aan onze klantenservice.  Gooi de koker of doos nooit weg voordat je zeker weet dat uw product in orde is.

Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort na annulering?
Wij doen ons best bedragen per omgaande, doch maximaal binnen 5 werkdagen terug te storten. Houdt er rekening mee dat onze shades speciaal op maat worden gemaakt.  Dit betekent dat je enkel kunt annuleren tot het moment dat de shade(s) in productie worden genomen.

Retouradres Hewo Raamdecoratie
Voordat u iets retour stuurt, neem altijd eerst contact met onze klantenservice op. Zij zullen alles in goede banen leiden. Let er op dat een shade weer deugdelijk in een koker verpakt is om transportschade te voorkomen.

Het Onderhoud - Reinigen van Rolgordijnen, paneelgordijnen en shades
Samenstelling stof.
Een shade wordt nadat het geweven is door een finish straat geleid waar het wordt voorzien van een lijmlaag voor de stabiliteit en van een vuilwerende fiinish. Toch zal een raamdecoratie product na verloop van tijd, evenals vitrage of gordijnen vuil worden.  U kunt het vuil worden een stuk uitstellen door regelmatig onderhoud te plegen met een stofzuiger, voorzien van een zachte borstel.  

Zijn jullie shades Silhouette shades van Luxaflex?
Nee, onze shades zijn anders dan het merk Silhouette shades van luxaflex.

Toch nog vragen?
Aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen:

Hewo Raamdecoratie B.V.
Parallelweg 170
6001 HM  Weert  NL
Tel:          NL  0495-541011
Email:        contact@hewo.nl
Copyright Hewo Raamdecoratie 2017